Головна › Новини › Лише одна склянка цього напою на день може знизити ризик раку кишківника — дослідження news Лише одна склянка цього напою на день може знизити ризик раку кишківника — дослідження Ірина Левченко 05.06.2026, 06:54 Одна велика склянка молока на день може бути пов’язана зі зниженням ризику раку кишківника на 17%. Читайте такожPhoenix Pool у Конча-Заспі: як пройшла презентація нового luxury beach club Полякова про критику звернення до Галкіна: як судити людей за вчинками Синдром «я повинна»: як розпізнати й подолати найтиху пастку Гороскоп на 10 серпня 2026 року для всіх знаків зодіаку Як говорити, щоб вас чули: прості правила комунікації в сім'ї